Spotify vertrouwt exclusief partnership in België toe aan Pebble Media

28 september 2017

Vanaf oktober 2017 zal Pebble Media exclusief Spotify vertegenwoordigen in de Belgische markt. Pebble Media neemt het volledige Spotify productaanbod voor zijn rekening en zal dus zowel display-, video- als audioproducten aanbieden, en ook de creatieve oplossingen op maat van de adverteerder zoals “Sponsored Sessions”, Audio en “Overlay/HPTO”.

Zo wordt een sterk strategisch partnership opgezet dat de komende maanden een nieuwe dynamiek zal creëren. Deze samenwerking zal een katalysator zijn in de Belgische streamingmarkt, die vandaag nog in zijn kinderschoenen staat.

Margot James, Account Director EU partner sales Spotify

“We horen veel positieve signalen over Pebble Media. Hun expertise, strategische visie en sterke aanwezigheid in de Belgische markt zijn een solide basis voor een succesvolle samenwerking”.

Koen van Rhijn, CEO Pebble Media

“We zijn heel verheugd met het vertrouwen dat een gerenommeerd merk als Spotify ons geeft en kijken heel erg uit naar de start van dit partnership. Ik verwacht heel veel nieuwe inzichten en ben ervan overtuigd dat we hiermee onze know how nog verder zullen uitbreiden. Deze alliantie zal ons in staat stellen om versneld een Belgische audiomarkt te creëren.”