Solo.be

Pebble Media start met commercialisatie Solo.be

11 september 2017

Vanaf 15 september start Pebble Media met de commercialisatie van culinaire site Solo.be.  Solo is een van de sterke merken in het product portfolio van Unilever en de website Solo Open Kitchen is populair bij foodies, maar ook bij mensen die gewoon graag lekker en gezond koken.  Maandelijks bezoeken gemiddeld 350.000 surfers de website.  In het najaar neemt het aantal surfers sterk toe in de aanloop naar de eindejaarsfeesten. In december bezoeken meer dan 700.000 surfers Solo.be.  Voor Unilever is deze samenwerking een unicum, want tot nu toe bestonden er geen commerciële mogelijkheden op deze site.

Met Solo Open Kitchen wordt het culinaire aanbod bij Pebble Media nog extra versterkt.  Het culinaire pakket bevat o.a. Dagelijkse Kost, Epicurien, Libelle Lekker, Femmes Délices, Njam!, Cuisine et Vins, PocketResto, Cuisine Actuelle en nog anderen.  Kies je specifiek voor Solo.be of voor het culinaire pakket? In beide gevallen kan je je campagne voorschotelen aan mensen die graag koken of met lekker eten bezig zijn, zowel in Nederlandstalig als Franstalig België.

Philippe Degueldre, B.I. & Product Director Pebble Media

“We zijn blij dat we samen met Unilever dit verhaal kunnen opstarten. Solo is een sterk merk, dat online een community opgebouwd heeft met zijn consumenten.  Het past perfect in ons nationaal aanbod van culinaire sites.

Christel Vereecken, Digital Lead Foods Unilever Benelux

“Voor ons is dit een uniek project met Solo Open Kitchen.  Gezien hun ervaring met gelijkaardige content sites en hun strategische aanpak in de Belgische digitale markt hebben we het volste vertrouwen in Pebble Media.