Studio Brussel

In februari kreeg Studio Brussel een reboot.  Hiermee wil de radiozender zijn publiek nog beter gaan bedienen en verrijken. Studio Brussel blijft zichzelf tegen het licht houden en heruitvinden. Het doel blijft de agenda bepalen. De gloednieuwe vormgeving staat ten dienste van die aangescherpte content, is ‘state of the art’ én is flexibel inzetbaar op alle platformen.

Onder het gekende motto “Life is Music” staat muziek meer dan ooit centraal bij Studio Brussel. De schurende mix van de zender wil verrassen, met ruimte voor een verdiepend muziekaanbod en ontdekkingen in meerdere programma’s, concepten of events. Studio Brussel is marktleider radio op de doelgroep 25-44 en kende in 2018 zijn hoogste online bereik ooit. De zender gaat voluit multimediaal door in de verder versnipperende digitale wereld in te zetten op kwalitatieve online reeksen.

 

website: http://www.stubru.be

 

BEZOEKERSPROFIEL

12+ Man Vrouw 18-24 25-34 35-49 50-64 65+
763.693 94 106 161 146 150 71 20

Source: Cim Audience Study Nov 2018