News


Spotify vertrouwt exclusief partnership in België toe aan Pebble Media (28/09/2017)

Vanaf oktober 2017 zal Pebble Media exclusief Spotify vertegenwoordigen in de Belgische markt. Pebble Media neemt het volledige Spotify productaanbod voor zijn rekening en zal dus zowel display-, video- als audioproducten aanbieden, en… Meer weten


Pebble Media start met commercialisatie Solo.be (11/09/2017)

Vanaf 15 september start Pebble Media met de commercialisatie van culinaire site Solo.be.  Solo is een van de sterke merken in het product portfolio van Unilever en de website Solo Open Kitchen is… Meer weten


IPM Advertising en Pebble Media geven pit aan digitale mediaplannen met Salsa (05/09/2017)

In tijden dat adverteerders en mediabureau’s zich grote vragen stellen over online Brand Safety, online bereik en impact, lanceren IPM en Pebble Media een duidelijk antwoord: Salsa! Salsa is een nieuw crossregie aanbod… Meer weten


Sporza, de referentie voor sport deze zomer (02/08/2017)

Ronde van Frankrijk blijft populair Tijdens de afgelopen drie weken zat de Vlaming aan het scherm gekluisterd voor de 104e editie van de Ronde van Frankijk. Vooral de online verslaggeving van de koers… Meer weten


Al meer dan 200.000 mensen spelen de Switch Game (28/07/2017)

Het Eén-programma Switch haalt dagelijks gemiddeld 650.000 kijkers, en ook de Switch Game is razend populair. De app is nog geen maand beschikbaar, maar is intussen al zo'n 210.000 keer geïnstalleerd. Als je… Meer weten


Pebble Media herschikt zijn team (18/07/2017)

Sinds 17 juli heeft Pebble Media zijn interne structuur aangepast om in een continu evoluerende digitale markt een betere dienstverlening te garanderen aan klanten en publishers. Met de evolutie van programmatic buying en data… Meer weten


Metro versterkt zijn digitaal aanbod met zita.be (11/07/2017)

Mass Transit Media, het bedrijf achter de krant Metro en Metrotime.be, heeft de nieuwssites zita.be en vandaag.be overgenomen van Telenet. De websites en de bijhorende database worden toegevoegd aan de activiteiten van het… Meer weten


Uw videocampagne op doelgroep (31/10/2016)

Meer en meer klanten zetten in op reclame via instream advertising. Naast de opbouw van breed bereik kan vanaf nu uw videocampagne ook gericht worden op doelgroepen via de parameters geslacht en leeftijd.… Meer weten


Bouwen en verbouwen (31/10/2016)

De Belg heeft een baksteen in zijn maag. Een torenhoog cliché, maar hierin "huist" veel waarheid. Als jouw merk de Belg wil bereiken die bouwt of verbouwt, dan hebben wij een interessant product!… Meer weten


Culinair aanbod met video (31/10/2016)

Culinair aanbod met video De dagen worden korter, het wordt 's avonds sneller donker... Kortom, we denken al eens aan de gezellige eindejaarsperiode... Graag brengen we u al een beetje in kerstsfeer met… Meer weten


Sporza & RTBF Sport zijn klaar voor het EK! (10/06/2016)

De oefenwedstrijden die de Rode Duivels afgelopen week speelden, waren niet alleen een test voor hen maar ook voor Sporza en RTBF Sport. In tegenstelling tot onze nationale voetbalploeg is gebleken dat beide… Meer weten


Geïntegreerde actie van Klara, Canvas en Roland-piano's (02/06/2016)

Canvas en Klara organiseerden tijdens de finaleweek van de Koningin Elisabethwedstrijd 2016 in vijf grote stations fijne pianomomenten die de pendelaars warm dienden te maken voor de uitzendingen van de Koningin Elisabethwedstrijd. In… Meer weten


De voetbalzomer... vergeet de vrouwen niet (02/06/2016)

Deze zomer zal er veel media-aandacht zijn voor het voetbal. Onze sportmerken Sporza.be en RTBF Sport zetten hier sterk op in. Pebble Media houdt er rekening mee dat niet iedereen voetbal op dezelfde… Meer weten


Geniet van de zomercondities op LinkedIn! (02/06/2016)

Trek de nodige aandacht van uw doelgroep met een gerichte boodschap in de Linkedin mailbox, in real time geleverd (levering bij de eerste verbinding). De Sponsored Inmail, een sterk call-to-action-formaat, helpt u uw… Meer weten


Pebble lanceert InPage Advertising (02/06/2016)

Wie video zegt, zegt preroll of op zijn minst InStream advertenties. Aangezien er rond dit product heel wat schaarste bestaat, heeft Pebble Media een alternatief uitgewerkt met InPage. Dit formaat is 100% viewable… Meer weten


De sticky leaderboard verhoogt de viewability (29/04/2016)

Aangezien viewability steeds belangrijker wordt als KPI voor online campagnes, zijn wij bij Pebble Media steeds op zoek naar creatieve oplossingen om deze te verbeteren. We hebben als eerste de klassieke leaderboard onder… Meer weten


Zomercondities (29/04/2016)

De zomer breekt aan en dat betekent zomerse prijzen bij Pebble Media! Geniet tijdens juli en augustus van de '1+1'-formule. U krijgt het dubbele aan mediaruimte. Het aanbod is geldig op alle CPM… Meer weten


Pebble Media versterkt portefeuille via NextRégie (25/04/2016)

Met de aankondiging van de samenwerking met 2dehands.be nog fris in het geheugen, mag Pebble Media met trots melden dat het portfolio sinds 14 maart versterkt is met de sites BFMTV.com, 01net.com en Eurosport.fr. De komst… Meer weten


Pebble Media, Media Sales House of the Year 2015 (21/04/2016)

Met trots heeft Pebble Media de Amma Award 2015 « Sales House of the Year » ontvangen. Na de bronzen medaille in 2014, is Pebble Media sterk blijven investeren in de ontwikkeling van… Meer weten


Predicube en Pebble Media, AMMA – Best Innovation & Development Awards 2015 (21/04/2016)

Predicube en Pebble Media zijn de gelukkige winnaars van de AMMA Award 2015 « Best Innovation & Development ». Sinds 2015 werken beide partners samen en bieden ze een oplossing aan die gebruik… Meer weten


Pebble Media blijft groeien - een CIM analyse (07/04/2016)

Het totale internetbereik stabiliseert op 73,7% (bevolking 12+) Pebble Media blijft groeien, vooral bij jongeren (12-17 jaar). Bron analyse: CIM Internet januari - februari 2016 Drie vierde van de Belgen surfen Het internetbereik… Meer weten


CIM cijfers Internet januari 2016 - Zoom op Pebble Media (23/03/2016)

De CIM-cijfers voor het Internet van januari 2016 tonen een opvallende stijging (vergelijking dec 2015) van een aantal van de Pebble Media context pakketten. Klik hier voor een uitgebreide analyse.   Meer weten


Predictive targeting (19/11/2015)

Sinds vele jaren is Pebble Media actief met data om het verloop van de campagnes te optimaliseren. Bij ons kan je sinds vele jaren terecht voor socio-demografische data (geslacht, leeftijd, postcode), behavioral, contextual… Meer weten


Wist je dat Doctissimo... (19/11/2015)

Ontstaan is als infosite over gezondheid in 2000 na de ontmoeting tussen twee artsen met een uitgesproken wil om duiding te geven aan de patiënt in een complexe medische en paramedische wereld. Vandaag… Meer weten


Sanoma en Pebble Media starten strategische samenwerking (13/05/2015)

Vanaf 1 januari 2015 starten Pebble Media en Beweb een verregaande commerciële samenwerking. Pebble Media zal de portfolio van beide partijen vermarkten. Op deze manier beantwoorden Beweb en Pebble Media aan de vragen… Meer weten


Sporza en Pebble Media zijn koplopers in het wielrennen !!! (20/02/2015)

Bent u reeds op de hoogte? Het nieuwe wielerseizoen heeft sinds 28 februari zijn start niet gemist. Met de overwinning van Ian Stannard, de overtuigende sprint van Cavendish en de val van Tom… Meer weten


Proxistore bij Pebble Media (12/02/2015)

Bent u reeds op de hoogte ? Sinds 1 januari 2015, verzorgt Pebble Media exclusief de regie voor het nationale aanbod van Proxistore. Met een ingenieus concept op basis van geo-localisatie, internationale faam en… Meer weten


Pebble Media en Beweb: een verregaande samenwerking (04/12/2014)

Vanaf 1 januari 2015 starten Pebble Media en Beweb een verregaande commerciële samenwerking. Pebble Media zal de portfolio van beide partijen vermarkten. Op deze manier beantwoorden Beweb en Pebble Media aan de vragen… Meer weten