IPM Advertising en Pebble Media geven pit aan digitale mediaplannen met Salsa

5 september 2017

In tijden dat adverteerders en mediabureau’s zich grote vragen stellen over online Brand Safety, online bereik en impact, lanceren IPM en Pebble Media een duidelijk antwoord: Salsa!

Salsa is een nieuw crossregie aanbod waarbij de kwalitatieve content van Pebble Media en IPM wordt gekoppeld aan impactvolle formaten.  Adverteerders kunnen zich met een Billboard of een Half Page Ad duidelijk positioneren op desktop en dit in een kwalitatieve, relevante én Brand Safe context.
Verschillende goed afgelijnde en voor de adverteerder relevante segmenten zijn beschikbaar: Bizz & Finance, Lifestyle, Music & Youth, Radio, TV en Sport.

Door het gecombineerde aanbod kunnen adverteerders genieten van een groot nationaal bereik met een natuurlijke verdeling van 60% nederlandstalige impressies en 40% franstalige impressies.

Het crossregie aanbod en de verschillende thematische segmenten zijn vanaf 19 september te boeken via BuyMedia.
(link: https://www.buymedia.be)